Reacties
Reacties 101 - 150 van 159
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Miranda Schreur-Vianen | Het is hier zoooo mooi ellis! | 25 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Serieus de slappe lach van die actie🤣 | 25 jul. '22 |
| Peter R | Wat een mooie expeditie. Met klapstoel🤣🤣 | 25 jul. '22 |
| Ellis | Wow wat prachtig Miranda!! | 25 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Hallo allemaal wat een mooie natuur als ik de mooie… | 24 jul. '22 |
| Riet | Amy heeft de avond vierdaagse uitgelopen. Dus dat… | 24 jul. '22 |
| Chantal | Wauw! Adembenemend | 24 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Nu best redelijk weer maar wel koud....maar Ja wat… | 23 jul. '22 |
| Mir | Foto's zijn prachtig! Op naar mooier weer :) | 23 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Ik heb vernomen dat jullie weer naar beneden gaan… | 23 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Jan, echt alles is hier mooi...zo bijzondere natuur! | 23 jul. '22 |
| Bout Jan | Mooi die smeltende sneeuw boven op de berg | 23 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Zoveel als we gisteren zagen, zo weinig beesten vandaag...wel… | 22 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Steeds meer sneeuw te zien....de temperatuur is er… | 22 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Echt he! Iedere bocht weer iets moois. Nog geen saaie… | 22 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Haha nee, maar je kon er wel kerstballen kopen | 22 jul. '22 |
| Joke | Kerstman ook ontmoet? 🎅🏻🤶🏻 | 22 jul. '22 |
| Marischka | Wat een mooie natuurfoto's! | 22 jul. '22 |
| Bout Jan | Prachtig | 22 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Heel mooi de bergen stralen de sneeuw plekjes al naar… | 21 jul. '22 |
| Riet | Naast de mooie natuur ook een kleine dierentuin bij… | 21 jul. '22 |
| Riet | Wat een mooi land is Noorwegen en de rust buitengewoon | 20 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Wonder schoon. AMY woont nu dichter bij school. Wij… | 20 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Heel mooi als het kan laat AMY 1a2 kuikens mee nemen… | 19 jul. '22 |
| Gerda Bedet | Maak er een onvergetelijke reis van! | 19 jul. '22 |
| Chantal | 😍love it! | 19 jul. '22 |
| Sjaak Van Miltenburg | Geniet van jullie leuke gezin, | 19 jul. '22 |
| Joke | Mooie foto’s & mooi weer! Heel veel plezier! | 18 jul. '22 |
| Mir | Prachtig! Geniet van elkaar! | 18 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Zeker....je kunt inderdaad niet heel veel kilometers… | 18 jul. '22 |
| Chantal | ❤️fijne vakantie lieverds | 18 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Zo jullie zijn al een behoorlijk stuk gevorderd. Het… | 17 jul. '22 |
| Bout Jan | Mooi zo'n boottocht | 17 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Heel mooi kusjes van ons twee opa en oma. | 17 jul. '22 |
| Riet | Nou bootje hoelang is het varen | 16 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Jullie zitten al in de kajuit en QT is er ook weer… | 16 jul. '22 |
| Patrick | Nou, kom maar op met de verhalen :) | 16 jul. '22 |
| Sandra | Fijne vakantie alvast! Is nu n kwestie van uren! | 16 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Dan schijnt het zonnetje! Leuk! | 15 jul. '22 |
| Heleen | Leuk leuk!!! Ik ben erbij 😉🙌 | 15 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Dank jullie wel! | 15 jul. '22 |
| F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. | Hele fijne vakantie gewenst samen. Rij voorzichtig.… | 15 jul. '22 |
| Joke | Ik denk dat het super gaat worden, zo’n mooi land?… | 15 jul. '22 |
| Bout Jan | Fijne vakantie | 15 jul. '22 |
| Alex Voordes | Fijne vakantie en geniet ervan. | 15 jul. '22 |
| Ellis | Wat leuk Miranda! | 14 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Gezellig! | 4 jul. '22 |
| Vincent Kool | Leuk! Ik ga jullie volgen!! 😃 | 4 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | We zwaaien wel even als we langs jouw eiland varen… | 3 jul. '22 |
| Miranda Schreur-Vianen | Dat moet lukken Alie! | 3 jul. '22 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Chantal: Bedankt voor het delen van…
- F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug.: Wat een mooie ervaring, wij…
- Ellis: Wat een mooie ervaring Miranda!
- Hans Contant: Welkom thuis 🏠
- Ria Peeters: Welkom thuis heb genoten…
Alle reacties »