| Oude tijden herleven... |
19 aug. '22 |
Osnabrück, Duitsland |
5 |
| Au revoir Noorwegen |
16 aug. '22 |
Nørre Nebel, Denemarken |
4 |
| De vuurtoren van Lindesnes en de zuidkaap |
14 aug. '22 |
Lindesnes, Noorwegen |
1 |
| Mooie plaatjes van camping Lindesnes |
13 aug. '22 |
Lindesnes, Noorwegen |
1 |
| De zuidelijkste camping van Noorwegen |
11 aug. '22 |
Lindesnes, Noorwegen |
3 |
| De bergen uit... |
9 aug. '22 |
Askje, Noorwegen |
0 |
| Rv 13, wat een mooie maar spannende route! |
8 aug. '22 |
Hjelmeland, Noorwegen |
2 |
| Tunnels en watervallen |
7 aug. '22 |
Røldal, Noorwegen |
1 |
| Bergen |
5 aug. '22 |
Bergen, Noorwegen |
1 |
| Tvinde trap waterval |
4 aug. '22 |
Voss, Noorwegen |
5 |
| Wateroverschot |
3 aug. '22 |
Sogndal, Noorwegen |
1 |
| Bijzondere regenachtige dag... |
2 aug. '22 |
Sogndal, Noorwegen |
6 |
| Aan zee, onder zee, op de zee en langs de zee... |
1 aug. '22 |
Stryn, Noorwegen |
5 |
| Openlucht museum Alesund |
31 jul. '22 |
Ålesund, Noorwegen |
1 |
| Bud aan de Atlantische Oceaan |
30 jul. '22 |
Bud, Noorwegen |
1 |
| De mooiste route ever ooit! |
28 jul. '22 |
Bud, Noorwegen |
3 |
| Op naar het mooie weer! |
27 jul. '22 |
Kyrksæterøra, Noorwegen |
9 |
| Geen brug te ver... |
25 jul. '22 |
Helgelandsbrua, Noorwegen |
3 |
| Wandeling de berg op... |
24 jul. '22 |
Meløy, Noorwegen |
2 |
| We starten de pontjes route ( route 17) |
23 jul. '22 |
Halsa, Noorwegen |
4 |
| Brrr...op de poolcirkel |
22 jul. '22 |
Mørsvikbotn, Noorwegen |
5 |
| Al heel erg noordelijk! |
21 jul. '22 |
Trofors, Noorwegen |
5 |
| Richting trondheim |
20 jul. '22 |
Støren, Noorwegen |
3 |
| Otta ....een "gewone" dag |
19 jul. '22 |
Otta, Noorwegen |
1 |
| Oud en ouder... |
18 jul. '22 |
Hamar, Noorwegen |
4 |
| Onze eerste nacht in Noorwegen |
17 jul. '22 |
Vrangfoss, Noorwegen |
2 |
| Land in zicht! |
17 jul. '22 |
|
2 |
| Ons bootje! |
16 jul. '22 |
Eemshaven, Nederland |
1 |
| Nog 1 dag! |
15 jul. '22 |
Blaricum, Nederland |
4 |
| De voorpret! |
8 jul. '22 |
Blaricum, Nederland |
0 |
| Schreurtjes naar Noorwegen! |
1 jul. '22 |
Blaricum, Nederland |
18 |
| Welkom op mijn reisblog! |
1 jul. '22 |
|
1 |
- Chantal: Bedankt voor het delen van…
- F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug.: Wat een mooie ervaring, wij…
- Ellis: Wat een mooie ervaring Miranda!
- Hans Contant: Welkom thuis 🏠
- Ria Peeters: Welkom thuis heb genoten…
Alle reacties »