Reacties

Miranda Schreur-Vianen Serieus de slappe lach van die actie🤣 25 jul. '22
Peter R Wat een mooie expeditie. Met klapstoel🤣🤣 25 jul. '22
Ellis Wow wat prachtig Miranda!! 25 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Hallo allemaal wat een mooie natuur als ik de mooie… 24 jul. '22
Riet Amy heeft de avond vierdaagse uitgelopen. Dus dat… 24 jul. '22
Chantal Wauw! Adembenemend 24 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Nu best redelijk weer maar wel koud....maar Ja wat… 23 jul. '22
Mirjam Arnold Foto's zijn prachtig! Op naar mooier weer :) 23 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Ik heb vernomen dat jullie weer naar beneden gaan… 23 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Jan, echt alles is hier mooi...zo bijzondere natuur! 23 jul. '22
Bout Jan Mooi die smeltende sneeuw boven op de berg 23 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Zoveel als we gisteren zagen, zo weinig beesten vandaag...wel… 22 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Steeds meer sneeuw te zien....de temperatuur is er… 22 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Echt he! Iedere bocht weer iets moois. Nog geen saaie… 22 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Haha nee, maar je kon er wel kerstballen kopen 22 jul. '22
Joke Kerstman ook ontmoet? 🎅🏻🤶🏻 22 jul. '22
Marischka Wat een mooie natuurfoto's! 22 jul. '22
Bout Jan Prachtig 22 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Heel mooi de bergen stralen de sneeuw plekjes al naar… 21 jul. '22
Riet Naast de mooie natuur ook een kleine dierentuin bij… 21 jul. '22
Riet Wat een mooi land is Noorwegen en de rust buitengewoon 20 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Wonder schoon. AMY woont nu dichter bij school. Wij… 20 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Heel mooi als het kan laat AMY 1a2 kuikens mee nemen… 19 jul. '22
Gerda Bedet Maak er een onvergetelijke reis van! 19 jul. '22
Chantal 😍love it! 19 jul. '22
Sjaak Van Miltenburg Geniet van jullie leuke gezin, 19 jul. '22
Joke Mooie foto’s & mooi weer! Heel veel plezier! 18 jul. '22
Mirjam Arnold Prachtig! Geniet van elkaar! 18 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Zeker....je kunt inderdaad niet heel veel kilometers… 18 jul. '22
Chantal ❤️fijne vakantie lieverds 18 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Zo jullie zijn al een behoorlijk stuk gevorderd. Het… 17 jul. '22
Bout Jan Mooi zo'n boottocht 17 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Heel mooi kusjes van ons twee opa en oma. 17 jul. '22
Riet Nou bootje hoelang is het varen 16 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Jullie zitten al in de kajuit en QT is er ook weer… 16 jul. '22
Patrick Nou, kom maar op met de verhalen :) 16 jul. '22
Sandra Fijne vakantie alvast! Is nu n kwestie van uren! 16 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Dan schijnt het zonnetje! Leuk! 15 jul. '22
Heleen Leuk leuk!!! Ik ben erbij 😉🙌 15 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Dank jullie wel! 15 jul. '22
F schreur heel veel plezier, en kom gezond weer terug. Hele fijne vakantie gewenst samen. Rij voorzichtig.… 15 jul. '22
Joke Ik denk dat het super gaat worden, zo’n mooi land?… 15 jul. '22
Bout Jan Fijne vakantie 15 jul. '22
Alex Voordes Fijne vakantie en geniet ervan. 15 jul. '22
Ellis Wat leuk Miranda! 14 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Gezellig! 4 jul. '22
Vincent Kool Leuk! Ik ga jullie volgen!! 😃 4 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen We zwaaien wel even als we langs jouw eiland varen… 3 jul. '22
Miranda Schreur-Vianen Dat moet lukken Alie! 3 jul. '22

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »